מתני׳
נתן את הניתנין למטה למעלה ואת הניתנין למעלה למטהואת הניתנין בפנים בחוץ ואת הניתנין בחוץ בפניםפסול ואין בו כרת:נתנו על גבי הכבש שלא כנגד היסוד
פלא שמקום חוץ ופנים דומים למקומות על וליד המזבח, ולזה הסוגיט מסתיימת:
א"ר אליעזר מזבח הפנימי מקדש פסולין
מאי קמ"ל תנינא הניתנין בפנים כו' אי מהתם הוה אמינא ה"מ דם דחזי ליה אבל קומץ דלא חזי ליה אימא לא קמ"למיתיבי קטרת זרה שעלה לגבי מזבח תרד שאין לך מקדש פסולין אלא מזבח החיצון בראוי לו חיצון אין פנימי לא תריץ הכי קטרת זרה שעלתה למזבח החיצון תרד שאין מזבח החיצון מקדש פסולין אלא הראוי לו והפנימי בין ראוי לו בין שאין ראוי לומאי טעמא האי רצפה והאי כלי שרת: